Godmooorgon [a]

Tjenatjena! :]
Idag blir det stallet, bli skitmyys.
jag får sköta min ponny typ i 2 timmar.. :)
emma kommer och hämtar sin väska på stallet.
ifall ni ville veta :p
och jag valde ut lite bilder går också, vart typ kanske 10 stycken.
skulle blivit mkt mera om inte den jävla patronen tog slut ;[
det söööööööööööög faktist!!!!
pappa ska typ fixa ny tills imorgon iaf [a], snelhest han är är ! :p
jaja, ha en bra dag.. så bloggar jag senare!

Puuuuss / Maddd



Får bli en bild på mig :p<3

Kommentarer
Postat av: emma'

haha alla vill veta vad jag ska göra :p

2009-08-17 @ 11:00:37
URL: http://aalla.blogg.se/
Postat av: Fågel

haha har din pappa blivit hest? :o :D



då syns vi idaaaag :D när åker du dit? <3

2009-08-17 @ 11:14:27
Postat av: Maddeh.

såklart emma. :p



aaaaah, han har blivit hest :o

12.12 bussen. <3

2009-08-17 @ 11:16:07
URL: http://maddilito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0