Kväller :p

Tjenamors!
Idag vart det cilla o jag typ hela dagen :)
kollade på She's the man och mannen som kunde tala med hästar.
asså, sista filmen var skit sorlig, jag o cilla grät typ fett mkt :p :o
men båda va bra iaf, sen åt vi middag o åkte till stallet.
jag fick säga hejj till min bebis ponni :*
stack hem vi typ halv 9, mamma mötte mig och jag gick in på ICA och köpte <magnum tempetation3
jag ääääälskar verkligen den glassen! synd att det bara är liten och att den kostar 22 spenn :[
dagen har iaf varit myys, imorgon blire skolan i typ en halv timme.
sen stallet och rida :)
Jag vill verkliiiigen ha Rollo eller Sven-E. mina älsklingar :*
jaja, bloggar imorgonbitti.

pusss / Maddd



får bli en vääärsta random bild, från ekerö med mina underbaraste tejjor! :)<3

Kommentarer
Postat av: Fågel

du fick säga hejj till mig också :> <3



vi ses imorrn <3 smsa när du åker <3

2009-08-18 @ 21:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0