Shoe Breh.

Shabbbbbbbbbs'
Hemma från fågel nuu, vi hade fett kul!
skulle bakat, men det blev inte så. jag har fått en ny bloggheader.
men mika har inte laddat in den ännu.
men jaja, nån gång kommer den nog.
jag saknar mina taffsnäs flickor aapa mkt :[
jag vill träffa dom nuuuuu!

men snart blir det elin från taffffsnäs! :DD
skit kul o träffa henne, kanske träffar bobbis o hivis då :]]]]]

imorgon har jag hemstudiedag.. har fått nån jävla upg o göra, kanske typ 1 timme.
sen ledig, nån som vill göra nått sen? :]]

dagens låt är lätt, ERIK HASSLE - HURTFUL,
asså cover av mig o fågel. jag spelar gitarr o sjunger, fågel sjunger o spelar in film.
jag pallar inte ladda upp nått idag :p

kanske nån annan gång :]

puss / maddd



laddar upp en obetylig JÄVLIGT OSKARP bild :p

Kommentarer
Postat av: Fågel

men shit den blev ju bäääst!!! jag äger :D :D

du med ;) <333

2009-08-20 @ 22:39:56
Postat av: Maddeh.

HAHA, vi äger tsm :)<3

2009-08-20 @ 22:40:38
URL: http://maddilito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0