Shuuue.

Tjingeling :)
jag, emma o elina va i vällingby ett tag idag, hittade en bok jag ska köpa på torsdag eller nått :)
Gayle Forman - Om jag stannar, så heter den :p
den verkar asbra!
sen efter vällingby så åkte jag till stallet ett tag, hade halmkrig med agge, jossan o tessan :*
nu har jag varit hemma ett tag, jag har käkat middag o duschat, samt hunnit sitta en stund vid datan :)
imorgon är det skola, efter skolan ska jag hem o baka heeest tårta :)
för på tisdag är det ett år, jag o bby.
har inte mkt mera o skriva :p
bloggar imorgonbitti :)

puss / maddd



jag o älsklingen. fan vad jag älskar dig baby <3

Kommentarer
Postat av: Fågel

gör på tisdagen istället. för annars kommer brödet bli mjuukt och gå sönder :( jag kan komma innan ridningen på tisdag och hjälpa dig? :D :D <3

2009-08-23 @ 21:25:04
Postat av: Anonym

ah visst, hjäälp mig! :)<3

2009-08-23 @ 21:39:56
Postat av: Anonym

okaaaj :D vi smsisch om hur vi görisch <3

2009-08-23 @ 21:44:04
Postat av: Maddeh.

men mitt comviq är slut.

men vi kan prata via bdb :P<3

2009-08-24 @ 07:52:02
URL: http://maddilito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0