Stallet idag! :)

Va i stallet iag, har inte varit där sen i onsdags.. så jag saknade min pålle liiite granna D:
Va i kafeterian ett tag, sen typ gick jag runt lite.
så kom rollo in från lektionen och jag skötte om honom, gosade i typ hundra år.
Tvättade mugg på båda bakbenen, mickan och jag lindade honom också x).
Asså, mickan va på väääärsta flumm humöret idag, kunde inte vara seriös en sekund :o,
haha, hon är så sjuk xp! Men snäll i alla läget iaf :p.
Tillbaka till nuet, jag äter piggggelin.
har precis duschat, skulle gå till emma.. men jag orkar verkligen inte.
imorgon blir det stallet, ska fixa på datan typ hela kvällen, ska leta fram lite bilder som jag kan ha i mitt skåp på stallet.
jaja, bloggar ikväll.



Puuuuss / Maddd




Min mongo ponny :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0