Kveeeeeeeel.

Hejhej.
Idag red jag på tia, lilla flickan.
hon va skita pigg, men lyssnade ganska bra! :p
sen hade jag, emma o julia asaaaaaaroligt :p
shiiiiiiiit va vi agarvade :p, julia kan låta som en fågel, bzzzzzzzz. haha biiiiiiiiiiiiiiiiii :p
och såfort man klämmer på emmas nacke dör hon, men det är barabara jag som vet hur man gör :DD
så alla kan känna er dissade :p:p
haft sjukt kul på stallet idag asså,
hann sköta om rollo i typ 30 min också, söthest.
men emma hjälpte mig, annars skulle det tagit typ 30 min till :o :p
har kollat en film på hancock också, finfinfin hest han är :)
ser sjukt mkt fram emot att börja rida på honom :))))))))
jaja, ha det najjs. sov massa för imorgon är det skola.. eller utvecklingssamtal för min del :p

puss / maddd



yep, jag bjuder på den bilden asså :p<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0