Luuunch.

Hejhej, jag är klar me läxan nu..
jag skrev två nyheter, en om det som hände mig och emma. Den dära killen som hoppade framför bilarna.
och vår käraste Michael Jackson, jag kom inte på något annat att skriva om. Men det får duga :p
jag har städat mitt rum också, gick fort. men jag gjorde inte så noga, men det ser bra ut iaf :)
Jag är skiiiiiit hungrig, jag ska gå ner och köpa en färdigrätt, jag pallar inte laga mat :p
eller jo, jag vill göra nudlar ist :p. om det finns några.
jag drar till stallet sen iaf. får träffa min hest. :)))))
på lördag ska jag o mamma dra till ingrid, får träffa hancock. plus att vi ska bestämma lite grejjor :p
bloggar senare :]]

puss / maddddd



Finaste Hancock :)<33

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ooh, Michael Jackson =D

2009-08-21 @ 15:35:56
URL: http://angelicjason.blogg.se/
Postat av: Maddeh.

haha, mmm :p

2009-08-21 @ 20:54:47
URL: http://maddilito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0