heloooooooojs.

tjenatjena.
idag i skolan va det skolfoto. jag såg, säkert hemsk ut!
sen så flummade jag lite med gabbi! knäpplooo! :oo<3

efter skolan drog jag till stallet.
o fågel hade glömmt nycklarna till hennes skåp, så jaaaaaaaaaa.
min outfit fick bli hennes för en timma typ :p
hon såg knäpp ut :]

o på deras lektion, jag, josse, kickan, emma.
OMMMMMMG! jag tänker inte skriva något, för den människan typ, kanske ser det här x]
men det såg sjukt kul ut iaf.

nu är det skola, eller ah snart.
jag har jeanstights, gult litte me svarta prickar, o en svart kofta.
det kommer från gina o h&m.

puss!



jag saknar dig, lilla finaste. <3


Kommentarer
Postat av: saga

med det söta insektsbättet där också :* <3 haha.

saknar dig !

2009-09-12 @ 22:19:04
URL: http://nystromholm.blogg.se/
Postat av: Fågel

haha jag är så jävla bäst.

<33

2009-09-13 @ 22:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0